Interim Diensten
‘Zij maakte echt mogelijk dat ik mijn werk goed kon doen als Directeur in een zeer turbulente omgeving en periode, te weten de energiecrisis.’
C-level Senior Executive Assistant
Nederlands en Engels
Als Interim Senior Executive Assistant ben ik de verbindende schakel die jouw organisatie helpt om te presteren op het hoogste niveau.
Ik zie mijn rol verder gaan dan alleen de ondersteuning; Ik stimuleer efficiëntie,
creëer gestroomlijnde processen en waarborg soepele operaties met een glimlach.
Met mijn expertise ook op het gebied van Interne Communicatie.
Ik kan een breed scala aan taken op me nemen om de interne communicatiestromen te optimaliseren en te versterken.
Taken die ik op me kan nemen:
Als Directieassistent, Managementassistent, PA of Office Manager
- Complex agendabeheer & mailboxbeheer
- Sparringspartner
- Jaarplanningen maken en structuur creëren
- Reizen boeken
- Eerste aanspreekpunt voor de organisatie en haar medewerkers
- Organiseren van interne en externe events/bijeenkomsten (ook internationaal)
- Vergaderingen voorbereiden & actiepunten noteren
- Coaching & begeleiding secretariaat
- Professionalisering secretariaat
- Project- & procesmanagement
Interne Communicatie
Nederlands en Engels
Naast de ondersteuning als Senior Executive Assistant, zet ik mijn expertise ook in op het gebied van Interne Communicatie.
Ik kan een breed scala aan taken op me nemen om de interne communicatiestromen te optimaliseren en te versterken binnen jouw bedri
Taken die ik op me kan nemen:
Communicatiestrategieën ontwikkelen:
Het opzetten van strategieën om interne communicatie te verbeteren en de boodschappen van het leiderschapteam effectief over te brengen naar de organisatie.
Contentcreatie:
Het schrijven van interne memo’s, nieuwsbrieven etc. om belangrijke informatie en bedrijfsdoelen te delen.
Events en meetings coördineren:
Het organiseren van interne bijeenkomsten, onboardingtrajecten opzetten, town hall-sessies of andere evenementen die de interne communicatie bevorderen.
Intranetbeheer en -optimalisatie:
Het beheren en verbeteren van het intranetplatform om de toegang tot informatie en samenwerking tussen medewerkers te vergemakkelijken.
Waarom mij inhuren?
Omdat ik niet alleen taken uitvoer, maar een partnerschap aanga.
Mijn inzet gaat verder dan het beheren van complexe agenda’s en inboxen; het draait om het vormgeven van een bedrijfscultuur waarin focus, structuur en voorspelbaarheid de norm zijn voor mij.
Met mijn jaren lange ervaring als Executive Assistant ben ik in staat om niet alleen de dagelijkse operationele taken op mij te nemen, maar ook een sleutelrol te spelen in het versterken van de interne communicatie binnen jouw organisatie.
Ik zet mij in om een transparante, effectieve en samenhangende communicatiecultuur te bevorderen die de teamgeest en bedrijfsdoelen ondersteunt.
Tarieven
Mijn uurtarief varieert tussen de €75 en €90,- per uur ex. BTW en reiskosten.
Dit wordt bepaald op basis van de complexiteit en intensiteit van de werkzaamheden.
Ik bied flexibiliteit en transparantie, zodat je de beste waarde krijgt voor de diensten die ik lever.
Ik ben in te huren voor opdrachten vanaf 16 uur tot 36 uur per week.
Zin om samen te werken?
Laten we tijdens een (virtueel) kopje thee jouw specifieke behoeften bespreken, zodat ik een passend voorstel kan maken.